woensdag 9 januari 2013

Jouw saai is mijn inspiratie


Lieve Jeanine,

Ik heb een abonnement op ELLE, krijg nieuwsbrieven van Topshop en op Facebook vind ik tal van magazines en merken‘leuk’. Daar krijg ik dus nieuws van. Of advertenties. Of geweldige aanbiedingen van schoenen die ik al heel mijn leven zoek. Dat moet ik dus allemaal opzeggen. Een alcoholist gaat ook niet iedere dag naar het café om even sfeer te proeven, redeneerde ik. Maar echt, in plaats van hebberig, word ik enthousiast. Steeds als ik iets zie wat ik mooi vind, denk ik niet ‘dat moet ik ook hebben', maar ‘wat heb ik in mijn kast hangen waarmee ik een dergelijke combi kan maken’? Te gek toch?!

Dat brengt mij op een idee. Elke keer als ik iets zie waarvan ik denk ‘Wauw hoe mooi’, ga ik proberen met mijn kleding een soortgelijke sfeer neer te zetten. Daar maak ik foto’s van en die post ik op ons blog. Even wat beeld tussen al die woorden.

Vandaar ook mijn wens om in elkaars kasten te kijken (lees: te fotograferen of te filmen). Jouw saai is mijn inspiratie. Laat me zien waaromje iets gekocht hebt, waarom iets zo waardevol of mooi is voor jou. Ik wil juist leren wat meer op detail en kwaliteit te letten. Maar ik wil ook een beeld van jouw garderobe vormen. Van jou dus. Iemands koel- en kledingkast. Voor mij de spiegels van de ziel.

Liefs,

Vera

p.s. ik had voor ons avontuur begon mooie leren handschoenen gekocht. Nu ben ik er dus één van kwijt!! AAGH. Zag op Ellie’s Kledingkast een goed idee voor DIY wanten. Wil je me helpen?


Geen opmerkingen: